utorok 13. decembra 2011

Jingle bell rock

Tento rok sa veľmi teším na Vianoce. 
Kvôli tomu, že prídu starí rodičia, budeme hrať karty, jesť veľa oplátok, chodiť tajne na salónky, zbavovať sa vôni cesnaku z rúk a rozprávať sa.
Dedko si vždy rád pospí opretý o svoj pupok a babka sa len usmieva, aj keď nás dobre nepočuje. :-)


Tento rok sa teším špeciálne na kokosky, cookies, čokoládovú penu, vianočnú girlandu, nový vianočný stromček a samozrejme na predvianočné šialenstvo. Každý ho nenávidí, ja ho milujem. A samozrejme hádky v deň vianočný. Bez toho všetkého by to nebolo ono.
Vrátane tlmených svetiel, sviečok, spomienok, pre mňa dojemných okamihov.




Môj obľúbený hudobný výber tejto slečny Aj jej vianočné výbery.


Každý to už cíti v kostiach, že Santa is comin to town!


(Len tá Perinbaba sa nejak zabudla! Poďme aspoň vyprášiť antialergické paplóny a zaklopať jej na dvere!)
A tiež Jankine Vianoce a moja obľuba v nekonečnom prezeraní jej života a myšlienok.


Alebo môj druhý obľúbený vianočný výber veľmi starých piesní, ktoré nikdy nezomrú. Sing sing


S pozdravom,
M.